joi, 16 martie 2017

Review | Recenzie | Relatii si parteneri | Site-uri de matrimoniale | LetsBond.com Martie 2017

Zilele astea mai dau si eu cu nasul prin conturile de relatii si parteneri pe care le am. Poate mai descopar ceva interesant.

Am primit un mail de la LetsBond.com care zice ca am 2 luni gratuit. Incep asadar cu asta. Normal la ei serviciul se plateste. Zic, bun, hai sa ma uit. Poate gasesc ceva interesant. Intru. Pare mai aerisit decit acum citiva ani. Incerc sa ma uit daca acum merge pentru ambele sexe. Am gasit o multime de filtre. Teoretic ele ar trebui sa mareasca eficienta in cautare. E extrem de relativa chestia asta cu filtrele. Nu am reusit sa ma lamuresc daca au rezolvat problema cu sexele. Cind am intrat prima data, acum vreo 3 ani, era doar pentru femei. Asa ca din cite tin minte, am setat ca sint femeie ca altfel nu puteam sa intru. Nu e clar daca au rezolvat-o sau nu si nici n-am rabdare sa stau sa caut. Oricum e pozitiv faptul ca site-ul inca functioneaza si ca m-am putut loga imediat fara batai de cap cu datele pe care le aveam. Asta insemna ca nu au avut suferinte extreme cu atacurile si bazele de date.

Le urez succes. Faptul ca ofera gratuitate (pentru doua luni) arata ca nu le merge prea grozav. E organizat destul de plicticos. In rest pare ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu